Poszukiwany pracownik do obsługi helpdesk
2023-10-17
Poszukujemy pracownika do działu Helpdesk. Praca zdalna.
Czas pracy:
Praca w soboty i niedziele w godzinach od 8.30 do 17.30.
Zakres obowiązków:
- pomoc wykładowcom i studentom przy rozwiązywaniu problemów podczas zajęć na platformie Teams,
- rozwiązywanie problemów natury technicznej podczas zajęć on-line (problemy z dźwiękiem, mikrofonem itp.)
- resetowanie haseł na platformie Office 365,
- ogólnie pojęta pomoc techniczna w ramach platformy Office 365.
Wymagania:
- znajomość programu office 365, Teams
- znajomość programu TeamViewer
- dobra znajomość systemu Windows
- wysoka kultura osobista.
Oferty prosimy składać mailowo na praca@ateneum.edu.pl
Archiwum Aktualności
-
„Dbam o dobro dziecka… Seksualność jest ważna”. Seminarium naukowo-praktyczne dla pieczy zastępczej
2023-12-05 -
Zmieniamy się na lepsze. Projekt "Wspieramy dostępność w Ateneum Szkole Wyższej" .
2023-12-05 -
Zajęcia z Psychopatologii w Szpitalach Pomorskich dla Studentów Psychologii
2023-12-05 -
Helpdesk dla zajęć zdalnych
2023-11-21 -
Szkolenie pracowników w dniach 15-16.11.2023
2023-11-14